Bunyi dari langit

Heboh 2 tahun dulu tentang bunyi dari langit dari seluruh dunia. Tapi kat bumi Malaysia ni macam takde pulak kedengaran berita pasal tu. Maaf lah jika ada. Mungkin aku terlepas pandang..

Tapi yang penting, baru-baru  ni NASA sendiri mengaku yang memang wujud bunyi tu. Tapi penjelasan diorang tak berape kukuh dan meyakinkan.. Baru diorang tau. ..Dalam al-Qur'an dah cakap dah pun pasal peristiwa menjelang kiamat ni.. Tentang tiupan sangkakala... Na'uzubillah.


0 Comments:

Catat Komen

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.