Carilah yang cantik, tinggalkan yang biasa-biasa

Kalau nak cari pasangan ke, nak buat bini ke, cari lah yang cantik. Yang biasa-biasa just by pass.

Macam beli kereta la. Mesti nak yang puas hati kan. Betul tak? Rasenye benda ni tak payah ajar. Lelaki ramai yang tau. Haha.

Kalau saje2 pilih yang tak berape puas hati. Tu macam cari masalah. Kemudian hari nanti ungkit itu la ini la. Cane?

Lagi satu..kalau tak suke pun, asalkan cantik, ambil je. Karang terlepas. Nyesal.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara kawal berat badan dan info kesihatan mengenainya