Lagu yang masih menjadi kegemaran sejak lebih dari 10 tahun dulu hingga sekarang




Mase umur 19 tahun dulu, lagu ni aku dengar ulang2. Sekarang dah 30 lebih dah...

Entah kenapa lagu ni macam boleh tenang kan sikit perasaan aku.

'Somewhere Out There' by Our Lady Peace.

Korang pernah dengar? Rasenye lagu ni mase tu jarang keluar radio. Korang takkan dapat bayangkan perasaan aku yang masih lagi kesunyian sejak dulu sampai sekarang. Korang dapat bayangkan? Korang ramai yang dah kawin beranak-pinak dah. Korang nak risau ape.

0 Comments:

Catat Komen

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.