Klip muzik romantik tah hape2 tapi jadi viral

Ramai yang suke bende2 romantik ni. Yang dah ada pasangan mahupun yang belum.  Macam satu klip muzik dari Westlife tu. Aku tak salahkan korang sebab korang memang orang yang jenis positif dan sukekan kasih-sayang.

Tapi jangan lupe. Dalam ramai-ramai orang yang begitu senang merasai kasih-sayang, ada orang yang begitu susah mendapat kasih sayang. Sampai kesusahan tu diingat sampai bila2 di dalam otak diorang. Tak pernah padam. Salah sorang nya ialah aku.

Korang anggap jodoh dalam klip muzik tu sesenang itu. Nampak perempuan mane tah tengah duduk sorang2. Cube punye cube terus dapat. Satu perkara yang mungkin korang takkan tau. Bila sesuatu benda tu senang dapat, benda macam tu jugak la yang senang pergi dari hidup korang.

Pada aku, jodoh ade yang lagi senang dari tu. Tak perlu usaha teruk2. Tapi dalam klip video ni bagi aku teruk jugak la usaha dia. Dan boleh jadi jugak senang. Dua2 mungkin. Tapi macam bodoh lah klip muzik tu. Meluat tul aku tengok. ROmantk ape jadahnye,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara kawal berat badan dan info kesihatan mengenainya