Ramai perempuan marah berita kahwin lagi diketahui selepas nahas

Rata-rata komen di facebook menunjukkan betapa wanita menzahirkan rasa marah dengan berita isu semasa tersebut. Ada yang menyalahkan lelaki dan ada juga yang menyalahkan wanita.

Pada aku, tidak adillah begitu. Marah tu biasa. Perempuan kan beremosi. Tapi kalau terlampau-lampau, itu kerana nafsu yang didorong oleh syaitan. Sedarkah orang perempuan bahawa mereka lah yang paling banyak dikuda dan diperalatkan syaitan?

Ada perempuan yang komen mengatakan perempuan tu perampas. Ada juga yang salahkan lelaki kerana tergamak buat perkara sebegitu dikala isteri baru sahaja hamil beberapa bulan.

Entah lah. Itu semua kerana emosi manusia. Orang perempuan yang marah-marah mengenai berita sebegini sebenarnya tak sedar diri. Selagi kita dipanggil manusia, takkan lepas dari kesalahan. Oleh itu, kalau nak salah kan pun, salah kan je orang perempuan sendiri. Sekian.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara kawal berat badan dan info kesihatan mengenainya