Tak pernah sedetik pun saya lupakan awak

Actually aku dah takde modal nak tulis tentang perkara-perkara yang menyakitkan di hati. Lalu aku bercadang untuk menulis berkenaan kisah yang menggembirakan di hati.

Kisahnya bermula apabila pertama aku lihat dia. Seorang wanita yang memenuhi ke semua ciri-ciri yang aku idamkan selama ini. Ya, dia lah wanita yang paling sempurna . Lalu aku mendekatinya, bertanya kan mengenai dirinya, dari mana asal-usulnya dan sebagainya. Akhirnya hubungan kami telah menjadi seperti merpati dua sejoli. hahahahaha....


Amacam? Bagus tak karangan  SPM aku? Aku Bahasa Melayu dapat '2A'. Matematik moden pun. Matematik Tambahan? Hanya mampu C. Jadi lah...daripada tak kredit langsung. Tapi nak menceburi bidang yang aku minati iaitu kedoktoran, memang tak lepas lah. Pada usia aku yang dah 30 lebih ni, rasanya tak banyak yang telah aku lakukan semasa umur aku 20-an dahulu. Aku mane ade tackle2 awek semua ni. Mat rempit lain lah. Kekadang dapat. Tak dapat, dia mule nak carik pasal. Kadang2 'mendapat' daripada orang awam. Kadang2 terlepas. Nasib lah semua tu. Macam aku selalu katakan, hidup ini berkenaan dengan nasib (rezeki).

Rasenye takat ni dulu kot. Tulis panjang berjela pun last2 syok sendiri je. Takde yang nak bace pun. Tak mengape lah. Rezeki jugak tu .


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara kawal berat badan dan info kesihatan mengenainya