Tolong tangkap peragut




Letih juga kalau kita kena tolong tangkap peragut. Biasanya orang perempuan la. Kalau lelaki, pandai2 la kau kejar sendiri. Kalau OKU tak pe la, aku tolong....

Tapi nak kena tolong orang perempuan ni leceh sikit la. Ape kita dapat? Memang la tolong ikhlas, tapi kalau dah sampai tak reti nak berterima kasih, memang teruk la kau perempuan...

Kalau kasi duit pun aku tak nak. Aku tolong atas dasar kemanusiaan. Salah kau juga, cuai...kalau aku marah kau, confirm aku kena balik. Sebab kau tu perempuan cantik seksi bagai..tak adil betul dunia ni. Yang baik macam aku yang dipersalahkan. GOlongan Yang cuai dan , menyusahkan macam kau dianggap betul.

Tau tak ape risiko bile aku tolong perempuan kene ragut macam kau ni? Risiko peragut tu dendam dengan aku sebab tangkap dia, mungkin satu hari dia bawak geng dia 'jumpe' aku. Risiko aku yang kene belasah sebab salah sangkat, bukan peragut tu, risiko peragut tu belasah aku sebab dia lebih kuat. Macam2 lah...sekali lagi aku tegaskan, aku memang tolong kau perempuan, tapi atas dasar kemanusiaan!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara kawal berat badan dan info kesihatan mengenainya