Perempuan tak bertudung memang stereotaip

Ramai perempuan marah bile orang lain stereotaip kan perempuan yang tak bertudung. Hakikatnya, diorang memang stereotaip pun sebab tak menutup aurat. Jadi, perempuan tak bertudung adalah perempuan yang tak menutup aurat. Stereotaip la tu!!

Kesian kan?? Tapi esok2 rambut tu juga yang kene bakar dek api neraka dalam keadaan tergantung. Sakit tu...

Lagi satu, orang perempuan ni kuat perasan sebenarnya. Seriously..Especially bile orang laki tengok dia. Kekadang tu, orang laki tengok kete lamborghini kat belakang, dia pulak perasan orang tengok dia. Tu tak pe lagi. Dibuatnya mulut celakanya tu sebar fitnah kata lelaki tu nak mengurat dia. Pastu mamat mane tah datang masuk campur. Dah jadi gaduh. Tak ke naya?

Biasenye yang tak pakai tudung la buat perangai cam tu. Sebab yang pakai tudung ni perasannya kureng sikit. Tapi tetap ada...

Kekadang lelaki sampai tahap dah maki2 perempuan tak pakai tudung, boleh perempuan tak pakai tudung tu cakap lelaki tu marah tapi sebenarnya suka?? What the cekelat hack?? Ppuihhh....meluat gile rase .

Aku kalau jadi camtu , aku bagi kau kat mat rempit je. ...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara kawal berat badan dan info kesihatan mengenainya