Sekilas mengenai Video muzik penyanyi Min Malik




Aku sebenarnya bukan dari aliran muzik, tetapi aliran perniagaan. Asalnya teringin nak ikut aliran perubatan, tapi hajat tak kesampaian. Tapi aku tetap optimis yang aku masih boleh...


Mengenai Min Malik ni, vokal dia memang mantap. Kelebihannya adalah dari segi kekuatan vokal. Tahun 1995 ni aku baru darjah 6. Kepada awek2 kat luar sana tu, jangan ingat abang ni sebaya korang tau. Abang bukan umur 25 tau. Kau jangan suke2 hati mak bapak korang je panggil aku adik bagai. Tak sedar diri langsung la korang. Umur baru 28 tahun nak panggil aku adik. 4 tahun beza tu dik. Teruk gile kau ni. Mesti balak kau mat rempit kan.

Selingan je tu. OK lah, kita sambung LOL ;D. Berbalik kepada Min Malik ni, jadi aku rasa memang benar lah setiap manusia tu dilahirkan dengan bakat semula jadi. Tak semua orang mampu atau mempunyai keistimewaan yang orang lain ada.  Contohnya macam sorang penyanyi wanita kontroversi yang juga merupakan bekas kekasih seorang artis (sekarang dah kawin). Dia tu asalnya bukan penyanyi. Tapi memandangkan bekas kekasihnya artis, dia pun turut sama nak mencuba nasib. Korang tau vokalnya acaner? Kawan baik aku cakap, 'macam nak kiamat'. Maksudnya suara dia tu tak merdu, tapi bingit. Hahahahahahahah....


Jadi, korang dapat banding kan la. Min Malik ni, dia menjerit pun vokalnya tetap sedap. Tak pecah. Tapi bekas kekasih artis tu, memang vokalnya tak pecah, tapi bila time pitching, hancussss...Silap2 ade yang tutup telinga...

Kredit to Min Malik. (Please accept this as a compliment). Tahniah!

#akujarangpujiorang


P.S : Untuk mengetahui perkembangan terkini mengenai Min Malik, boleh baca di sini : Khidmat Min Malik untuk negara

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara kawal berat badan dan info kesihatan mengenainya