Terima kasih cinta

Terima kasih cinta untuk segalanya. Kau tak beri aku kesempatan itu. Akan berulang lagi semua kesalahanku yang pernah menyakitimu...

Sedap tak lagu aku yang diciplak kemudian diberi nafas berbau ni? Hehe..

Tak de lah..aku mengaku ...cinta itu suci. Tapi masalahnya cinta manusia ni kekadang mudah dikhianati. Tak kira apa jantina, dua2 boleh buat hal. Memang celaka lah perempuan. (aku cakap perempuan sebab aku lelaki)

Aku tak pernah bercinta. So, aku tak tau. Aku men cakap je. Tapi...macam pernah la. CInta ke tu? Bukan kot...

Dah berbuih mulut aku beritau satu dunia, orang tetap anggap aku bebudak. Sial lah manusia yang suka judge orang. Tanye la dulu....

Bahalol sungguh.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara kawal berat badan dan info kesihatan mengenainya