Cintaku padamu haruskah aku teruskan

Ade sesaper perneh denger laguer di ataes?

Pehem ke ape seye cekep? Behese plenet zuhel....

Ntah mengapa dua, tiga hari ni asyik mengasyik dengan lagu ni. Dari kumpulan RIO, lagu tahun 1993. Aku baru darjah ompek. Tapi seriously, sekarang pun aku masih nampak macam budak baru lepas tamat sekolah rendah. Sebenarnya aku dah 33 woi!  Respect sikit..ooppss. Lupe, .mat rempit mane reti respect. Same la dengan betina sundal. Panggil aku adik? Kau nak nampak tue sangat kan? Jadi betul la kau nak mampus cepat sebab kau nak nampak tue...


Rasenyer aku ni ade penyakit. Penyakit mudah jatuh cinta kat orang yang aku baru kenal. Sape? Pompuan laa...aku normal lagi. Bukan gay. Pleaseee...

Sape la yang bakal mengisi kekosongan di ruang hatiku yang sepi ini nanti/?...jeng,jeng, jeng...Mesti bertuah betul kan orang tu ^_^. Mane tak bertuahnye. Aku ni dah la romantik, penyayang, penyabar. dan semua sifat2 baik bagi seorang manusia yang baik...


O.K lah. Nak dengar lagu jap. Bubbye!!



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara kawal berat badan dan info kesihatan mengenainya